Chcete zavést nové služby pro poskytování zdravotní péče?
Služba Principal Temedicine zahrnuje moderní IT a komunikační technologie.
Svým přístupem navazuje na současný rozvoj digitální transformace zdravotnictví, která se zaměřuje jednak na posílení kapacit zdravotnického systému, zkvalitnění poskytované zdravotní péče a na potřeby individuálního pacienta.
Zdravotní péče tak prostřednictvím služeb Principal Telemedicine může být poskytována vzdáleně mimo prostředí zdravotnických zařízení. To zvyšuje efektivitu poskytované péče a také bezpečnost pacientů a zdravotníků. Služby Principal Telemedicine dovolují získávat další data zdravotních informačních systémů která umožňují zkvalitní léčbu jednotlivých pacientů.
Principal Telemedicine poskytuje
Vzdáleně snímané hodnoty vitálních funkcí a dalších biomarkerů pacientů jsou v reálném čase přenášeny do informačních systémů k lékaři.
Lékař řídí aktivity v léčebném procesu a hraniční parametry pro měřené hodnoty. Při nesplnění předepsaných aktivit, při překročení nastavených hraničních hodnot či nahlášených obtížích je lékař či ošetřující personál na aktuální pacientův stav upozorněn.
Díky tomu může včas zahájit potřebnou léčbu a odvrátit dopady na pacientovo zdraví. Data mohou být předávány dále do dalších nemocničních, ambulantních nebo diagnostických systémů.
Principal Temedicine zajišťuje
Bezpečný sběr a uložení dat pacientů Data z monitorovacích zařízení jsou přenášena prostřednictvím zabezpečené a monitorované mobilní aplikace. Ukládána jsou v zabezpečeném a robustním prostředí MS Azure.
Komunikace s monitorovacími přístroji Provozně ověřené přístroje poskytují prostřednictvím mobilních zařízení data pacientů do dohledového portálu. Mobilní aplikace je zabezpečena a provoz je monitorován.
Pokročilá správa uživatelů Dohledový systém umožňuje správu uživatelů v potřebných rolích. Jednotlivé role mají diferencované přístupy k potřebným datům a funkcím aplikace.
Spolupráce s dalšími systémy provozovatele Řešení je otevřené. Umožňuje sdílení dat pacientů s dalšími provozními systémy provozovatele prostřednictvím vlastních rozhraní.
Principal Telemedicine dále obsahuje
Principal Temedicine Mobile
Mobilní aplikace pro iOS či Android zprostředkovává komunikaci mezi lékařem a pacientem. Zajišťuje předávání dat z monitorujících zařízení do dohledového prostředí.
Principal Temedicine Cloud
Webová aplikace slouží pro ukládání a vyhodnocování dat pacientů. Umožňuje propojení a sdílení dat s dalšími informačními systémy.
Digitální terapie pro pacienty s Alzheimerovou chorobou
Digitální terapie je určena pro osoby v domácí péči, pro pečující zdravotníky a rodinné příslušníky. Služba dohlíží na dodržování denního režimu a díky nástrojům umělé inteligence dokáže předvídat rozsah progrese nemoci.
Služba Digitální terapie řídí trénink kognitivních schopností a umožňuje tvorbu terapeutických plánů pro jednotlivé pacienty. Rodinám i zdravotníkům umožňuje získat větší kontrolu nad postupem nemoci.
Platforma poskytuje nástroje pro komunikaci mezi pacientem, zdravotníky a rodinou. Umožňuje připojení měřících nositelných a IOT zařízení ke sběru hodnot vitálních funkcí pacienta a parametrů prostředí. Analýza dat probíhá v reálném čase při využití nástrojů umělé inteligence.
Mezi nástroje platformy Digitální terapie patří
Testování, analýza a diagnostika kognitivních schopností
Predikce vývoje onemocnění u jednotlivých osob
Dohled aktivit pacienta a jeho denního režimu
Monitoring vitálních funkcí a fyziologických parametrů
Monitoring polohy, detekce pádu a nehybnosti
Monitoring a vyhodnocování denního režimu
Integrace s nemocničními a ambulantními systémy
Reference
Digitální terapie byla úspěšně pilotně nasazena v rámci EU platformy Silver Star v Denním stacionáři Hejnická na Praze 9, ambulantní službě určené seniorům trpícím Alzheimerovou chorobou nebo jinou formou demence.
„Účast v projektu AJPACH hodnotím pro naše klientky i zaměstnance jako zajímavou zkušenost, která nám nabídla nové typy na práci s našimi klienty. Současně nám ukázala, že se při práci s klienty nemusíme obávat nepřijetí moderních technologií.“
Vedoucí Denního stacionáře Hejnická, Bc. Zuzana Ilečková.