Součástí Principalu je již více než tři sta odborníků, kteří jsou skutečnými osobnostmi zajišťujícími opravdu tvůrčí prostředí naší společnosti.

Našich zaměstnanců a externích spolupracovníků si opravdu vážíme. Uvědomujeme si, že jsou tváří naší společnosti. Proto dáváme přednost individuálním dohodám a respektu, vzájemně se nesvazujeme předpisy a pravidly. Podporujeme svobodu člověka a jeho myšlenek, rozšiřujeme si znalosti a naše lidi podporujeme v osobním a kariérním růstu. Uvědomujeme si, že s každým z nich firma roste a společně s ní i služby, které poskytujeme našim klientům.

 

logo erb red transparentPro naše zákazníky jsme partnerem v oblasti dodávek řešení, vývoje softwaru a poskytování IT služeb, konzultací a outsourcingu. Pokrýváme celý životný cyklus projektů – od analýzy a návrhu přes vývoj, testování až po nasazení, dokumentaci, provoz, podporu a rozvoj. Vytváříme ekosystém pro rozvoj moderních technologií, znalostí i rozjezd startupů – nás i našich partnerů a zákazníků.

 

Jsme skupinou českých společností:

  • Principal engineering s.r.o. zastřešuje komplexní dodávky IT služeb a řešení pro naše zákazníky z oblastí financí, telekomunikací, utilit a státní správy v České republice i zahraničí.
  • Principal Services s.r.o. poskytuje HR služby v IT oblasti a zajišťuje provoz portálu pro IT specialisty www.contractors.cz.
  • Inforex s.r.o. organizuje školení v oblasti informačních technologií.

 

Organizační struktura společnosti

milos

Miloš Tkáčik

Sales

petr

Petr Kania

HR

marek

Marek Soukup

Delivery

martin

Martin May

Solutions

zdenek

Zdeněk Culek

Marketing

 

Spolupracujeme s profesionály

Natáčíme vlastní podcasty s našimi spolupracovníky. Poslechni si rozhovory s IT profesionály kdekoliv a kdykoliv. Seznam se s odborníky, kteří mohou být i tvými kolegy na projektu.

Historie společnosti

2017

Principal se daří. Dlouhodobě držíme vysoké tempo růstu.

  • Společnost v roce 2017 poprvé přesáhla hranici obratu 350 mil CZK. Meziroční nárůst obratu o 45% se projevil i v nárůstu počtu specialistů pracujících na projektech. Na začátku roku 2018 pro PRINCIPAL pracuje více jak 300 IT specialistů.
  • „Vysoké tempo růstu se společnosti daří držet již řadu let, zejména díky schopnosti rychle vyhledávat jak jednotlivce, tak i celé týmy schopné efektivního zapojení do projektů našich klientů“ říká generální ředitel firmy Miloš Tkáčik.
  • Na rostoucí poptávku po kapacitách specialistů spolu s náročnými podmínkami klientů dokáže Principal pružně reagovat díky unikátnímu obchodnímu systému. „Těsné spojení obchodu, HR a marketingu nám umožňuje potřebné specialisty vyhledat, naplnit jejich náročná očekávání, ale také je odborně rozvíjet ve vlastním vzdělávacím systému“ doplňuje Petr Kania za HR.
  • „Soustředíme se na budování trvalého vztahu a poskytování nadstandardní podpory našim zaměstnancům a spolupracovníkům. Snažíme se sdílet naše hodnoty, náš přístup a rozvíjet know-how v rámci odborných setkání, školení i tematických konferencí. Za rok 2017 můžeme zmínit populární komunitní akci Code Breakers či školení pro IT specialisty pod hlavičkou portálu www.contractors.cz“, dodává Zdeněk Culek za marketing.
  • V obchodní rovině se v Principalu dlouhodobě zaměřujeme zejména na segmenty financí a telekomunikací. Úspěšně ale získáváme i projekty v oblasti státní správy, výrobního průmyslu či utilit. V loňském roce k našim zákazníkům přibyly například Sberbank, pojišťovna BNP Paribas Cardif, E-commerce holding / Mall.cz, společnost ASAHI Europe či Diebold Nixdorf.
  • Principal v roce 2017 dále rozvíjel portfolio nabízených služeb. Úspěšně pokračoval rozvoj v oblasti testování, Atlassian (Jira & Confluence), vývoje SW v Javě i MS .Net. Zvětšili jsme také rozsah projektů realizovaných s technologiemi MS Azure, SharePoint i Dynamics, které nám umožňují dodat komplexní řešení provozovaná v cloudu, stejně jako v prostředí zákazníků. V rámci rozvojových aktivit Principal dále posílil své kompetence v oblastech Cyber Security a Cyber Insurance. Specialisté Principalu spolu pojišťovnami připravují nové produkty, vytvářejí nové služby a podílejí se na organizaci klíčových událostí v oboru. Principal v roce 2017 vytvořil silný tým User Experience designerů, kteří pomáhají zavádět nejnovější designerské postupy u vyznaných klientů. Podíleli se například na designu aplikace Smart Banka pro MONETA Money Bank, která byla loni oceněna první cenou v soutěži Aplikace roku na portálu LUPA.
  • Pronikání Principalu do oblastí Fintech, Insurtech, světa agilních metodik či User Experience se projevilo také na program konferencí, které společnost pořádala nebo podporovala. V roce 2017 jsme organizovali konference Fintech 3.0, Pojištění kybernetických rizik a podpořili konference Agilia Prague či Agile OpenSpace.
  • „Novým směrem rozvoje do příštích dvou let bude i rozšiřování obchodních aktivit směrem do zahraničí. Do roku 2019 chceme vybudovat stabilní zázemí pro dodávku služeb a projektů zahraničním klientům a překročit tak obrat 500 milionů CZK. Soustředit se přitom chceme na rozvoj kompetencí spojených s růstem digitální ekonomiky. Zaměříme se na design digitálních produktů a využitím big data pro lepší chod businessu našich klientů.“ konstatuje Miloš Tkáčik.

 

2016

Rok 2016 nám přináší další výzvy a klienty v nových oblastech. Prokazujeme vysokou technologickou vyspělost a spolehlivost našich služeb.

  • Pro mobilního operátora O2 Slovakia jsme dokončili dodávku úzce specializovaného řešení Policy and Charging Rules Function (PCRF), které je součástí core síťových systémů. PCRF hraje klíčovou roli v sítích nové generace založených na stále větším využívání mobilních dat.
  • Zapojili jsme se do dodávky inovativní platební služby Biip, kterou připravovaly Mopet a Česká spořitelna. Principal spolupracoval při definici vhodných projektových metodik a agilního řízení projektu. Specialisté Principalu se zároveň podíleli i na implementaci služby i jejím grafickém designu.
  • Pro BMW Group jsme dodali nový podnikový intranet postavený na technologii SharePoint 2013. Hlavním záměrem upgradu bylo zlepšení spolupráce uživatelů na denních úkolech firmy. Dalším úkolem bylo rozšíření funkčnosti a zlepšení ergonomie ovládání.
  • Připravili jsme inovativní produkt eSig, který umožňuje plynulý přechod na „paperless“ správu firemních HR dokumentů. Veškerá smluvní dokumentace týkající se lidského kapitálu podniku je digitální a bezpečně elektronicky podepsána.

 

2015

Od začátku roku pokračujeme ve vysokém tempu jak u stávajících zákazníků, tak i u klientů z nových oblastí.

  • Raiffeisen Bank jsme uspěli při výběru dodavatele pro jeden z nejvýznamnějších projektů, který se bude v roce 2015 až 2016 realizovat. Budeme se podílet na nasazení nového multichannel řešení pro rozšíření prodejních kanálů bankovních produktů.
  • Ve Škodě Auto se budeme podílet na projektech B2C Optimalizace jehož součástí je velká implementace Microsoft Office Sharepoint Serveru.
  • Zahájili jsme spolupráci se výzkumnou laboratoří cyber security Quarkslab z Francie. Díky tomu klientům umožňujeme přístup k unikátním bezpečnostním službám a aplikacím pro aktivní kybernetickou obranu.
  • Nastartovali jsme aktivity v oboru biometrické bezpečnosti. Po úvodním seznamování klentů s možnostmi technologie jsme rozběhli první zákaznické projekty.

 

2014

V dosavadním průběhu roku 2014 jsme uspěli u dalších zákazníků především ze segmentu financí a telco.

  • Raiffeisen Bank jsme se zapojili do outsourcingu vývoje core systémů banky a oblasti testování.
  • Získali jsme první projekty u klíčových zákazníků, jako je Česká spořitelna a GE Money Bank.
  • Realizujeme zajímavé metodické projekty, jako například zavádění agilních přístupů v Air Bank.
  • U telekomunikačního operátora O2 jsme přispěli ke spuštění nové služby Multi Sim.
  • Zvyšujeme úsilí a investice do vývoje vlastních produktů a služeb. Reagujeme na potřeby zákazníků, kteří potřebují pomoci s řešením jejich typických problémů.
    • Unikátní aplikace PeopleManager je určena pro správu a řízení projektových zdrojů, kapacitní plánování, prediktivní analýzy a reportování.
  • Na český trh přinášíme špičková řešení od významných technologických partnerů. Našim klientům tak pomáháme rozvíjet jejich business a maximalizovat výnosy od jejich zákazníků.
    • Zahájili jsme prodej portfolia analytických nástrojů od izraelské společností GSTAT, které pomáhá s retencí zákazníků, marketingovými kampaněmi nebo s vývojem individualizovaných produktů a služeb v bankovnictví, telekomunikacích a retailu.
    • Nabízíme i produkty z oblasti monitorování business provozu s interaktivním řešením provozních problémů.
  • Zaměřujeme se na rozvoj a výchovu špičkových odborníků. Firemním zákazníkům jsme dodali množství kvalitních specialistů na business konzultace, projektové řízení, vývoj, testování a další technologie ICT.

 

2013

Tento rok je opět posunem naší společnosti k dalším zákazníkům.

  • Škoda Auto, ING, Sberbank, Kolektory, Oriflame. Nově působíme také v zahraničí, v Rusku a na Slovensku.
  • Výrazně také působíme jako dodavatel klíčových zaměstnanců zákazníkům. Naši specialisté se účastní odborných konferencí. V našem portfoliu je 130 osvědčených specialistů nejen z oblasti ICT, ale i business konzultací pro oblast bank, pojišťoven a telco problematiky.

 

2012

  • V tomto roce posilujeme pozice v celém finančním sektoru a telekomunikacích, kam dodáváme jak IT specialisty, tak projekty. Zároveň cílíme na oblast utilit, průmyslových podniků a služeb.  
  • Rok 2012 je ve znamení rozšiřování portfolia produktů zaměřených na rychlou návratnost, zvyšování prodejů a optimalizaci nákladů. Vyvíjíme i vlastní produkty v nově otevřeném vývojovém centru ve Vestci.

 

2011

  • V průběhu roku se silně prosazujeme v bankovním sektoru a telekomunikacích, kam dodáváme jak IT specialisty, tak projekty. Uzavíráme partnerství s Oracle a stáváme se tak součástí Oracle Partner Network. Zároveň jsme členem Microsoft Partner Network a programu IBM PartnerWorld. Aktivně rozvíjíme partnerství se zajímavými zahraničními partnery, zaměřenými na chytrá business řešení.
  • Pro zkvalitňování služeb IT outsourcingu a HR služeb spouštíme nový pracovní portál Contractors.cz, cílený na hledání IT specialistů a jejich párování s vhodnou pracovní nabídkou.

 

2003

Miloš Tkáčik zakládá společnost Principal engineering s.r.o. Ta svoji činnost zaměřuje na vývoj softwaru, konzultace v oblasti IT a outsourcing pro systémové integrátory, banky a telco společnosti.