V PRINCIPAL podporujeme podnikavost a kreativitu. Jsme otevřeni novým nápadům a projektům, které se zrodí v hlavách našich pracovníků. Cílem inkubátoru je rozvíjet tvůrčí potenciál a realizovat kreativní nápady našich lidí. Zajistíme k tomu potřebné investice, kapacity a technologie a nastavíme reálná obchodní očekávání. Vytváříme tak prostředí, které pomáhá nastartovat inovace a podporuje růst startupů.

Activers2

V PRINCIPAL inkubátoru nově podporujeme ActiVeRsum, za kterým stojí Tomáš Marák a Anna Fišerová. Rehabilitační hra ve virtuální realitě nabízí osobám s hendikepem či jiným znevýhodněním možnost rehabilitace v domácím prostředí zábavnou formou. ActiVerRsum a další podobné projekty pak mají přístup k prostředkům, znalostem a zkušenostem z oblasti vývoje a dodávky IT projektů, které jsou klíčové pro úspěšnou realizaci jejich záměrů.

ActiVeRsum se zaměřuje na úzké propojení herní zábavy s klasickou rehabilitací. Využívá pozitivní vliv VR na psychický i fyzický stav rehabilitovaných osob, a tím podporuje soběstačnost klientů v běžném životě. Hra vzniká ve spolupráci s Centrem Paraple, které pomáhá lidem s míšní lézí a jejich rodinám. S klienty Centra Paraple již probíhá funkční testování hry. Další spolupráci v tomto ohledu chceme navázat s centry pečujícími o seniory, kteří by si virtuální realitu mohli také vyzkoušet a pomocí ní se zaktivizovat.

ActiVeRsum je schopno zaznamenávat nejen klasické herní parametry jako je čas, rychlost a vzdálenost, ale i rehabilitační data, jako například rozsah či symetričnost pohybu. Proto jsme v rámci společnosti provázali tyto aktivity s PRINCIPAL Telemedicine, která je využita jako platforma pro rehabilitační portál a zároveň umožňuje využívat již existující funkcionality, např. měření a evidování tepové frekvence.

Cílem je, aby bylo ActiVeRsum plnohodnotnou rehabilitační hrou, která bude v budoucnu sloužit jako doplněk klasické rehabilitace. Hra by měla být dostupná pro co nejširší skupinu lidí s různým stupněm postižení, pohlavím i věkem. Díky přenosnému headsetu na virtuální realitu tak bude možné rehabilitovat kdekoli a kdykoli. Skrze cloudový rehabilitační portál, který bude ukládat veškerá data ze hry, bude moci rehabilitační pracovník distančně dohlížet nad korektností a progresem prováděných cvičení klientů. Zároveň bude schopný on-line definovat či upravovat rehabilitační plány.

Vizí tvůrců do budoucna je ActiVeRsum, které bude nabízet široký výběr pohybových a kognitivních her. Všechna cvičení budou mít motivační charakter a budou působit na uživatele formou herního příběhu. Hlavním cílem je zajistit, aby měli pacienti v budoucnu možnost cvičit nejen v rehabilitačních zařízeních a centrech, ale především ve svém domácím prostředí, čímž se zvýší dostupnost a intenzita cílené rehabilitace. To umožní ve spojení s umělou inteligencí nastavovat jejich cvičební plány tak, aby byly co nejefektivnější.

Ozveme se Vám

Vyplňte své jméno

Nechte nám na sebe kontakt

Neplatný vstup

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů

logo pe white

IČO: 267 75 794

DIČ: CZ26775794

Adresa

Principal engineering s.r.o.

Na hřebenech II 1718/8, Praha 4

Rychlý kontakt

Novinky

info@principal.cz

facebook six     linkedin six     instagram six